@TILL MINA ÄLSKADE VÄNNER!

Till:
Malin,Emma,Emily,Jessica,Erik
i kan jag inte lova er
att jag aldrig kommer förändras 
Jag kan inte lova er 
att jag inte kommer ha olika humör 
Jag kan inte lova er
att jag aldrig kommer att såra er 
Jag kan inte lova er
att jag inte kommer vara nyckfull 
Jag kan inte lova er
att jag alltid kommer vara stark 
Jag kan inte lova er 
att min brister inte kommer märkas 

men... 

jag lovar er
att jag alltid kommer stötta er
jag lovar er
att jag ska dela min tankar och känslor med er
jag lovar er
att ge erfrihet att vara dig själv 
jag lovar er
att försöka förstå allt ni gör 
jag lovar er
att alltid vara helt och fullt ärlig mot er 
jag lovar er
att skratta och gråta med er 
jag lovar er 
att hjälpa er att nå era mål 

men mest av allt.. 

jag lovar att alltid älska er.


Desamma Maria, love you siz <3

2011-03-26 | 18:13:30

naaw!dsm maria!

är så sjukt jävla glad att jag har dig! <3

2011-03-27 | 13:26:30

naaw!dsm maria!

är så sjukt jävla glad att jag har dig! <3

2011-03-27 | 13:26:34

Dsm Maria!<3 skulle inte klara mig utan dej!<3

2011-03-28 | 16:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback