Everything happens for a reason

sitter nu och ser på min favorit serie. THE HILLS,
fast jag älskar serien så hatar jag att i 5 säsong just  när Lauren har försvunnit så blir det DRAMA DRAMA DRAMA, lite too mutch,, hahah ja så kanske man inte ser på livet när det händer en själv, 


Men soo what min dag har varit loveliy, ska nu ut till rampen med jens och viktor, vet inte varför jag ska dit men jens ringde just och sa att jag skulle dit.
Men jag ska is sitta och se på the hills ett tag så kommer jag ut om några timmar.

Kulturnatta i helgen gissa nått kul, vill fara dit men har inte pengar till det och jag har planer för kvällen med min underbara grabb. sen så orkar jag inte för jag kan inte sova bort och om jga åler buss måste jag dit 1 och fara typ 6-5 på kvällen haha gu såå kul, nått jag inte skulle vilja göra på en fin lite lördag,

Aja det jag ska göra är att kontakta en kompis över dagen och chilla som fan, (om det är soligt).
imorgon så ska jag typ gå och grilla med ganska mycket folk, kommer bli niice :P
ajaj <3
byye<3




Hoppas din kväll blir underbar :)

2011-05-19 | 21:13:08

så du ska alltså inte på kulturnatta? :(

2011-05-21 | 02:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback