Im no superman.

Dagen har jag inte så mycket att skriva om, den har för det mesta varit som en vanlig dag i mitt liv,
En onsdag är alltid en onsdag, det är den värsta dagen som finns, efter som lika lång som veckan har varit så är det lika länge tills helgen kommer.

Men efter som jag har inget annat att skriva så kan jag skriva lite om dagen,
den har varit ganska lång och tråkig hade lektionerna. Textil Matte Eng... Bild Språkval och svenska,

Bilden har ju varit rätt bra i för sig, eftersom jag vart klar med en bild som jag verkligen vart nöjd med, har aldrig blivit nöjd över mina bilder eftersom jag inte kan rita (Eller vad vet jag)
Och svenska var väl okej, satt för det mesta och läste i en bok som hetter ''Sommaren då jag vart vacker''.

På tal om böcker så vet jag inte vad som hände, jag har börja tok läsa nu, har typ snart läst ut 6 böcker denna månad inte likt mig, det kanske är för att just i slutet av nian har jag inte orken kvar att gå ut varje helg och vara med vänner någon dag i veckan går bra... men kanske inte varje dag, 
Nu ska jag sluta skriva lite skit om mitt liv, så hare bra hajhaj!



(Eftersom jag verkligen ÄLSKAR the hills, så betyder det inte att bilder uttrycker mina känslor för det gör dom VERKLIGEN inte bilderna som kommer upp är bara bilder som jag tycker är fin på nått sätt och bra typ om ni märker det eller inte!)





ja det vore ju superkul maria!!:D jag spelar klockan 6 på kvällen på mimerscenen,typ samtidigt som amy diamond då;d

2011-05-18 | 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback