Skolavslutningsklänningen!

Nu vill jag drömma mig bort lite grann. Så nu ska jag ta en kopp te och kolla igenom lite hemsidor efter skolavslutningsklänning!(Även om jag har bestämmt mig vilken jag ska ha) Åh vad jag längtar! Gå ur skolan. Men samtidigt är det tråkigt. Vissa människor i min klass kommer jag absolut inte träffa igen, och det gör min lite ledsen. Trots att det är en naturlig del i livet så är det sorgligt! Längtar dock till att få fixa en klass-återträff om några år! För det ska jag verkligen göra!!! :D Sånt är jag faktiskt inte bra på. jag planerar typ aldrig, allting händer som det händer, men nu blir det till att skärpa sig!<3
tänk bara 4v kvar typ, sen slipper jag CASTOR för ALL FRAMTID!
om inget går snett och jag kommer sluta med att jag bli lärare där (A)

Men somsagt, klänning var det! (Går ut nian nu till sommaren!)


Är inte säker på om det blir klänningen, men jsut nu så är det den här jag vill ha kanske beställer den imorgon!
Suddar över den så ingen kan se den grr.. busiga mig!! :) men skulle bli galen om nån har en lika dan på skolan,
typ twiins på castor elllr :) :]]]]<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback