And I told you to be patient...



hejhej, sitter nu i klassrummet sista dagen innan vi får lov, som vanligt är det tråkigt men vad mer förväntar man sig av en lektion...
Bon Iver - skinny love ekar i mina öron det är några av de få sakerna som lyser upp min dag om man inte räknar med dom bästa som finns i klassen, men ni vet redan vilka ni är så nämner inga namn. Men det spelar inte eller en sån stor roll. aja, snart slutar jag matten och då är det idrott, skulle tydligen vara nå bugg inte vet jag, inte är jag så brydd heller, men måste vara med för att få bättre betyg.
Nu är dock min vals blankett inne där jag ska välja vilken inriktning jag ville ha, var ett svårt val och kommer förmodligen ångra mig sen, men den smällen får jag ta, jag valde då socialt med väktare, just nu känns det som ett bra val man skrattar åt att JAG går väktare låter bara så.. ja roligt haha!! men kommer bli kul att läsa om säkerhet eller något sånt, aja få se om jag ångrar mig det vet man ju aldrig..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback