hej!

ojojoj, har kollat igenom mina inlägg dom senaste dagarna och det är bara bilder, (vad tråkigt)
men har inte haft så mycket tid med bloggen och det ska jag se till att jag har från och med nu.
idag har jag bara tagit det lungt ska snart sminka mig och ringa till malin och se om hon vill gå ut.
IGÅR: så for vi in till vännäs och snacka gjorde HEMLIGA saker och massa
sånt det var faktist skit kul kom hem någonting vid
kvart i 1-2 inte vet jag iaf vart inte en sen kväll men
kunde inte somna förän sex imorse så är lite knäckt!!
MEN nu blir det att som sagt sminka sig åter
igen skriver jag inte så tydligt och ber så
hemskt mycket om förlåtelse för det, men ska vänta på
att grabbsen kommer från bio så dom
är här vid 10 sen vet jag inte mer men hejdå<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback