Torsdag, Fredag... LÖRDAG söndag;P

TORSDAG:

Sa hejdå till min söta Jessica och drog till ''LANET'' dom hade i bjurholm, satt typ vid datornd i 3 timmar sen gav jag upp och börja titta på vad alla gjorde ist, men Emma Malin Andréa Alexandra & Jens kom förbli lite så där på kvällen.
FREDAG:

Vart en väldigt trött dag, varit vaken hela natten. så somna en timma innan vi skulle fara till min stuga för att spendera en natt där med mina söt vänner Andréa Jens Malin och Jonte... (Men Jonte kom inte..:/)
men när jag väl kom dit så bäddade jag upp där jag skulle sova somna en stund till innan Malin kom,
Ibörjan var det lite så där halv tråkigt i stugan, men jag och Malin tog oss en utmaning att gå ut och gå, slutade med att vi typ gick 9km, APPLÅDER!!
Senare kom Matte Emily & Josef, Emily & Matte livade upp stämningen i stugan ganska bra, och sen kom Henke & Tim,
Sen när Emily och Matte for så såg vi på...
''Women in black''
''The fourth kind''
''the human centipede 2''
När filmen slutade så drog Tim och Henkte tillbaka till Bjurholm, Somnade vid kanske.... 5-6 på morgonen den natten :)

LÖRDAG:

Kom hem vid 3 från stugan, pratade med familjen durschade for till min moster som bjöd på en underbar mat, det var  verkligen gottt<3
sen vid sex halv sju drog jag hem och bytte kläder och for ut till Malin, var med henne en stund men sen for hon hem!! (Vi var på typ UG)
Sen kom Andréa Jens Josef Henke Tim Calle & Niclas, men sen for jag Tim Henke & Calle och hämta chips och ostkrokar, fick bensinstopp typ 8 km utanför bjurholm, typ 12 på natten (Bra jobbat)
När Andreas had kommit och hjälpt oss drog vi vidare in till Bjurholm för att åter igen se film,
vart ''the human centipede 2'' (IGEN, För Henke somna när vi såg den i stuga)
sen såg vi
''Sandshark''
och någon annan film jag inte vet vad den heter:/
var vaken hela natten,

SÖNDAG:

Vid 8 drog jag Tim Calle och Henke förbi till
Calle och drack kaffe och fick se hans hundvalp som han skulle köpa SKITA SÖÖÖT!!!
Sen for vi någonstans där några har ny flyttet inte,
vart nice till en början tills dom började meka..
tur att jag hade en liten socialitet i af!!
men nu ska jag sova hej då!!!! :)

(BILDER)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback