Some how i want more..

Hej hej, sitter i klassrummet just gjort klart föra terminens och sista från den terminens uppgift haha bättre sent än aldrig kan man säga!? viste inte ens att jag hade den uppgiften. Nästa lektion börjar 10 så ja 30 min kvar...
Igår var jag med Alex & Henke, som vanligt så är vi no lifer och satt bara på ug och det suuuckk!! nä men va ju roliga personer att va med så ska inte klaga. Sen for jag och Henke hem till mig, han var ny duschad och fräsch.. luktade så gott muuums!! Vart ganska överaskad också när jag hade gått upp för att prata med Emily så hade Henke bäddat min säng och det var så fint, duktig kille jag har sen la vi oss och satt på Dh ''Desperate Housewife'' Sen så somnade jag skönt i min pojkes armar och när jag vaknade var han på andra sidan av sängen väkte han vid 7 för han skulle till skolan men han valde att ta sin fritids timmar till att ligga och hålla om mig och bara mysa. Så en mysig morgon hade man, men sen när han for så hoppade jag in i duschen och sen börja välja ut kläder och sminkade mig, sen så började jag och min vackra syster Emily börja sakta men säkert lunka mot bussen. ja det var väl allt nu sitter jag här och gör vad inget skit!? ska väl ut och ta lite luft... hare hej!
Några bilder från mina senaste dagar:


söt kille som faila när han skulle stänga av kameran :)


Kickan när vi hade slutat och väntade på den buss som skulle komma...

Igår när jag skulle gå och träffa Alex och Henke!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback