Vi drar dit palmerna bor


tjenna hallå hej, ligger i sängen och vilar efter att ha varit med Malin i början av dagen och sen har man städat resten och sett på ''Prom'' en väldigt bra film, eller ja lite si och så, ska väl börja städa lite mer innan sängen måste ringa älsklingen också och prata med han och se hur vi skulle göra. sen så har jag snackat med jessica B i telefonen ett bra tag, och snackat med min syskon, ja bara gått om kring och tekniskt sett inte gjort ett skit... i morgon börjar skolan igen. TAGGAD tjej, fast saknar klassen men ja nu har man nått att göra, känns iaf som jag har gjort denna sista sommarlovs dagen ganska chill och nu ska man upp tidigt imorgon för att duscha och fixa sig, jag är verkligen taggad!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback