Well, some nights I wish that this all would end 'Cause I could use some friends for a change.



Vaknade för kanske 2 timmar sen, har suttit ute i solen några minuter, hoppas verkligen vädret kommer vara så här resten av sommarlovet som då är kanske 5 dagar kvar av. Men känner inte att det är negativt att börja skolan nu för då har man åtminstonde något att göra om dagarna iställe för att sitta och titta in i en vägg eller sova bort hela dagarna haha. Nä nog gör man mer än så men ja. Hela morgonen har jag haft musik i hjärnan saknar dock älsklingen lite. Men han kommer nog bli glad när han får höra en sak som är en överaskning så tänker inte skriva här.
Igår när man skulle sova så ringde Rickey och skrek i telefonen han var så glad, vart as glad att höra från han det var länge sen man prata med gossen, han var också med Sara som också var bra på att skrika hah vart typ döv. haha ne men dom är söta. Sen vid 4 i morse vaknade jag av att Samuel ringde mig, vet inte vad han hade gjort men han väckte mig men klagade inte var kul att prata med han också, sen så somnade jag om lätt så. Snart ska jag sätta mig vid spegeln och he på mig lite smink så man kan ha något att göra för nu är jag utråkad!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback