Så jävla less på endel.

Allt är så konstigt, jag har gått vidare, vänt blad startat på nått nytt, men det känns som om det är något som vill dra mig tillbaka, jag försöker vara stark och fortsätta vara som jag har blivit. Men det är bara så fel hur allt sluta, efter allt vi lovade, efter allt vi sa! från vänner till en främling, du visar tydligt att du inte vill ha nått med mig att göra, och jag är Fine med det, men då får du bara skylla dig själv sen också för jag går i snabba steg och tänker inte stanna. Jag är en stark person och bruker inte visa när folk trycker ner mig, men det händer väl att jag halkar undan också, jag är ju inte hulken direkt.
Sen för att bara komma in på något helt annat är att ni, ni som ska kallas mina vänner, mina närmsta vänner sviker mig hugger mig i ryggen, ni tror att jag inte är medveten om vad det är som händer bakom min rygg, men jag vet så mycket mer, ska jag vara helt ärlig så känner jag att forsätter så här så kommer ni inte finnas kvar så mycket till, jag är kanske inte heller någon ängel, jag har säkert också gjort fel. Men det är just den delen ni har gått in på som har gjort mig så rasande, besviken, jag är verkligen inte ledsen, för jag är förberedd. Men just ni mina så kallade vänner, ni vet vilka ni är behöver inte nämna nått, ska inte nämna nån för det skulle vara för dumt. Men nu skriver jag ut det här på bloggen för att jag är leds och jag tycker verkligen inte det är något fel med att skriva ut lite nu och då om saker, sure jag hatar när folk gör det på ett sätt speciellt när det är too mutch, men lite nu och då skadar ingen. Jag mår bra och är glad för att jag är jag, och ni som försöker trycka ner mig, sprider falska rykten och bara är här för att gör mig olycklig. Försök bara, varje dag har jag börjat sluta lyssna på er, för det ni säger går in genom örat och direkt ut genom det andra. Fortsätt snacka om det får er att må bättre. Men kom inte till mig när nån behandlar er på samma sätt sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback