dansa hula hula!


Hej!
just nu sitter jag hemma med jessica. Mina dagar har före mesta bestått av att vara med älsklingen,
spela spel och träffa kompisar och grillat käkat pommes med kompisar, och bara haft det wonderful. Sommar lovet har varit toppen hittentills så man ska defenitift inte klaga. fick lite kläder igår, så det kändes skönt med nytt, och fina saker i garderoben.. även om min syster fick dom mesta av jeansen eftersom jag har lite större kropp en henne, men det gjorde inte så myche hoppas bara att hon vart glad :D
Tack Elin för kläderna :D
Idag for jag ut på en jogging tur där vid 9 det var jäkligt härligt, men det var skönare att komma hem till en var och skön dusch... efter det satt jag med min stora rumpa och placerade den på soffan och väntade på jessicas ankomst även om det var 4 timmar sen, så jag slumrade till lite. Ikväll skulle vi ha en girls night men antar att det inte blir någet nu när det vart något annat. så ska väl se om Jessica vill ut med mopeden eller något så man kan hitta på något. aja ska vara social med rumpen stumpen nu. Hare hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback