its like shit happens and life goes on

Hej, just nu sitter jag hemma ska snart över till henke och hämta mina saker sen blir det att sova hemma ikväll! om jag ens kan sova, tankar slår i huvet på mig men tack vare min älskade jeccIan så mår man iaf lite bättre..
men när det väl kommer till saken så har jag ett stort beslut som kommer påverka jag kanske ganska mycket,
men like life goes on, som nån sa till mig förr kolla aldrig bakåt titta alltid framåt och hoppas på det bästa, så just nu kommer jag bara tänka på vad som är bäst för mig och det kommer bli ASM!!! 
Men still kommer nog inte kunna somna i natt eller får hoppas, om det blir soligt så drar jag mig ut i mina nya shorts och shorta och kanske steker med Molin om hon vill vara med mig :D eller kanske bara en dag hemma i solen vem vet orka inte planera nu! kanske man tar sig en tripp ut till stugan!? det skulle ju vara något, clean my head kanske!? jo det kanske är dags nu och Krister får ju semster så det blir en dag med familjen förutom att elin inte kommer vara där, :/ men men mamma krister och maria dag funkar också! nä ska kolla om henke och dom är här om inte så ja sitter jag väl kvar här ett tag till seya later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback