mffhaa haha

Jadu, vad har man gjort idag, vaknat tidigt, städat hela över våningen så att man kan vara nöjd, har iaf dammsugat och skurat och byt dukar eller en duk iaf, känns duktigt fräscht så jololol så glad man är just nu :D
sen har man varit nere på byn och fyllt på mobilen som ständigt tar slut på pengar och gratis sms, folk måste tro att man är rik xD pratat med älskligen och några personer kanske ska fara och bada snart eller vad vet jag kanske ta en sväng med moppen!? ja du man vet aldrig, ska dock hoppa in i duschen för andra gången idag, man känner sig ganska smutsig efter allt dam man har damsugat bort och fått på sigxp yeye lite the hills på det här även om jag har sett det typ hela dagen men hehe, fast vill göra nått mäkrigt men har inte orken!
Känner mig typ såhär just nu:



 


Du jer så duktin jäntan min

2012-07-27 | 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback