Grattis Emily<3

kan förklara allt med bilder och text,
kommer dock inte vara så nogran,
jaja, vakna där vid 10 i 7, låg och drog mig i sängen med min bästa<3
sen for han iväg och sucha och jag drog mig till spegeln för en makeover, som vart fail -.-
sen vid 9 drog vi in till stan plocka upp krister och begav oss mot draggen för att möta upp
kusinen Jenny som skulle vara med och fira ''Lilla'' Emily som tar studenten...
så det börja med :
I väntan på att min kära syster ska komma ut skrikandes,
fast tyckte inte jag hörde mycket skrikande :/
Kusinen Jenny kom och var på glatt humör, Trevligt att träffa henne efter så länge.
Jessica Ringde och kom och vänta på Emily med oss
Gubben min var med hela dagen<3
Emily kom och fick en massa blommor och nalle björnar, Avis kan jag ju säga att jag är...
2 år kvar -.-
Vackra syrran<3
Emily & Jenny poserar så fint tillsammans :)
Jag och Henke ser helt borta ut :O
Kul att man kan vara seriös på en bild, men Emily denna är för dig<3
Spg när min syster for iväg med sin klass på deras gulliga flak,
hon var så vacker/söt
Sen for vi hem till äldsta syrran och fikade go tårta och Emily öppna en massa presenter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback