hej!

Väljer att ta mig en tid att skriva några rader om dom senaste dagarna,
I fredags var det skolavslultning, med en brännbolls turnering som var ganska trevlig,
man träffade rätt mycket folk och hade kul. Träffade klassen en sista dag innan man
går ut i lov, hoppas iaf jag kommer träffa några innan sommarens slut.

så jäkla skönt att gått ut ettan, känns som det var typ förra veckan man började,
det har gått ruskigt fort och nu är det klart. finally.

Dom senaste dagarna har jag bara mått bra skrattat och varit med härliga personer,
och umgåts med min söta lilla pojke, är så glad att jag har han,
på nått sätt så har han lyft upp mig från allt det dåliga,
och verklige gjort mina dagar guldvärda, ja just gå inte ur spår nu...

Igår kom Jessica hit och va med jag och Henke, vi for ut och det hände en massa saker, som
jag inte orka skriva men det var bara så himmla fult hehe xD
sen for vi och grillade där vid 12-1 på natten, kom hem vid 2, men då snackade vi med
emily till nästan 3, sen la vi oss helt utslagna i sängen och snackade om det mesta,
saknar den flickan, men nu har vi planerat halva våran sommar.
HÄRLIGT.. :D
En bild från tidigare i veckan,
alla andra är på min mobil,
och usb kabeln är hemma hos henke, grr :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback