Vad vore jag utan dina andetag<3



Hejhej sverige. hm!
sitter just nu i min rätt sköna säng, har haft en helt otrolig dag, så jag kan ju lova att jag är rätt sliten nu.
Från å börja med så vaknade jag där vid 7, låg och drog mig i sängen till halv åtta. då jag hoppa upp ur sängen och satte på mig ett par tights linne och en tröjja, och lite mascara. Efter det började jag sakta men säkert lunka mig framåt mot dagis. När jag kom fram så var det rätt lugnt, a det var iaf det på jobbet lugnt som bara den.
men då är den dagen avklarad bara 4 dagar kvar tills ledigheten börjar igen och jag kan bara ligga och mysa i sängen, antingen själv eller med min älskling, förhoppnigs vis så hoppas jag att det för det mesta är med älsklingen min. På lunchen drog jag då med mig Tim Jens Andrea och Henke med till nian och köpte lite stripps, var där i 30 min innan jag börja lunka tbx till jobbet.
Efter jobbet då jag var på väg hem möter jag mig av Jens Henke och Tim som sitter utanför Andreas jobb, så stannar där och snackar ett tag, å då fick dom för sig att vi skulle bada så vi for och bytte om och körde mot balsjö. 
När vi kom till badplatsen var Andrea och Jens kvar i bjur för Andrea hade inte slutat jobba. så medans vi vänta så tog det bara en halv timma innan Henke och Tim låg och sov på bryggan och jag halv sov i bilen, oj oj var verkligen leds. Men tyvär det vart inge bad, efter att vi vaknade så hade vi knappt suget kvar.
Så for in till bjurholm igen sa hejdå till Tim och Henke och for hem och gjorde goda macker och såg på Pretty little liars.

Efter en timma smsa jag malin om att vi ska ut med moppen och kolla omkring, så vi for ut i några timmar, det var skönt att köra och känna vinden i håret och bara skratta och ha kul. Saknar att vara med Malin faktiskt. men det var verkligen kul idag.
Sen så kom jag hem hoppa in i duschen och nu sitter jag här.
Nu vart detta ett långt och seriöst inlägg, men inte ska ni klaga på de inte, man vet aldrig när ett sånt här seriöst inlägg kommer upp igen :)
Bjuder på lite bilder från idag, bara för att vara lite extra snäll!!

God natt allihopa dröm sött!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback