hej!

denna dagen har varit jobbig, har varit och träffa snoris, färgade hennes hår och for till nian och tog oss lite fika, sen köpte vi dricka och muffins och satt oss och ba stekte i solen och snackade, det var rätt kul och sånt, men efter det så har jag kännt mig mer tröttare och tröttare hehe får börja sova tidigt på kvällarna, men igår så vart min syster as rädd för hon såg något och solklart så ska hon skrämma upp mig så vi la oss i vardagsrummet med en film sen efter filmen såg vi scrubs, men strax efter det så somnade jag hehe ja lite crazy, men nu får man lida, är trörr och kommer antaglien somna efter detta inlägg, ska dock se klart den senaste porates of the caribbean, haha första gången jag ser den helt ärligt, sorry för min update idag men har bara latat mig;D
vi hörs imorgon så fort jag vaknar eller kommit till skolan hejdå<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback