hela världen snurrar runt oss när vi står här tillsammans

hellu back in the game,
nä men har suttit och funderat nu och är verkligen leds på att vakna varje morgon och se rosa i håret eller när jag duschar och det rinner färg, så i mitten av april kommer jag att färga håret brunt och göra en extrem blond slingning (stavning-.-) sen ska jag låta mitt hår sköta sitt som den gjorde sist, solen kommer hjälpa mycket och att jag badar kan göra saken bättre, nu ska jag kämpa att bli blond igen så man för engång skull kan se ''normal'' ut vad normal nu än är... och inte se ut som ja jag vet inte vad... och kan vara seriös med att säga att mitt hår blir värre och värre efter varje dusch, tycker själv det blir klarare och klarare, sorry men för mig så är inte Rubin  färgat hår ett val jag kommer ha igen, ska nog hålla mig till blont ett tag efter detta, så slipper jag göra misstag igen, kommer nog aldrig exprimentera med mitt hår igen.

Så folket där ute är ni inte inne i en galen färg på ditt hår, så försök inte färga det i den galnaste färgen, det kommer ta några dagar/veckor och ni kommer bara ångra er...

puss hej det var allt från mig / Marijaa


HAHAHA..... galen färg? nej.. Alla har ju rött och sen så har du inte direkt knall rött det är bara i vissa sken som det lyser lite extra ju.

Jag tycket du passar i den färg du har nu.

Vill folk färga så ska dom självklart göra det, bara för att du ångrar dig så betyder det inte att dom kommer göra det :) puss och hej leverpastej <3

2012-03-26 | 13:20:13

Men du är så fin så fin...

2012-03-26 | 14:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback