misslyckad...

Igår kväll var en riktigt rolig kväll, när jag kom hem från skolan så la jag mig framför tv.
sen fick jag ett sms av min fina vän Samuel som ville att jag skulle komma till vns så då ringde jag Tim och fråga om han var på att fara dit så vi kunde träffa Andrea också, sen somnade jag och vaknade av att Tim stod i dörrkarmen och skrek hallå haha, sen så satte jag mig i bilen med Karro, Jens och Tim och vi drog dirrekt till vns, for hem till Andrea och plockade upp hennes, sen for vi till statiol där dom köpte lite mat för mig var det bra för min mage var helt full.

Efter det drog vi direkt till Kent där Stefan och Samuel också va vi satt i köket och snackade lyssna på musik och såg på medans dom lekte en liten hemsk lek.. ja 
sen kom jag hem så tog jag mig en macka och i min förvåning så var det en sten i den mackan, höll på tro ibörjan att jag hade tappat en tand, men det var en jävla sten vad vare med det, inte kul och ha det i munnen.

Idag så vaknade jag lite sent, missade bussen så tog halv 9 bussen och det var bra det också kom till lektionen och hann att se lite av filmen som dom såg, sen så har jag träffa samuel lite i dag...
ja min dag har knappt börja så mer kan jag inte skriva, men hare bra än så länge så hörs vi sen hejdå :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback