who gonna save the hero...

is so fokken gelei na alles, ek sal altyd daar wees vir mense, maar kry geen hulp
Ek het altyd gehoor dat ek dat my suster is 'n goeie raad gee, maar wat de hel ek terug te kry.
geen etiket iets het dit nie gedoen in 1 jaar en dit is moeilik om alle ba te vertel .. voelgoed na my sogenaamde vriende het my gedruk soos my bästavän een ding wat myregtig seer, want dit word gelei het my daardie woorde was so damn sleg nie, maar wat omgee, behalwe vir my ... of VA nie selfs ek omgee, kan God nie jou net help om my wegvan dit almal, werklik wil om te huil, maar waag nie nie om te wys myself swak vir allesien my as die sterk guddinan lyk dit nie, maar ek het gevoel ek nie moet voel goed is eklaat sak ek is bang ek huil ek wil net om te sterf .. maar niemand sal sien ek het na 'ngoeie akteur te wees, maar miskien is dit beter so ...
jy dom dinge vir my, skop my, ek gee op, ek kan nie meer lê ek daar en neem dieklop post alles op die rak totdat dit in duie stort weer sodat ek dit kan hy sal nooit krydeur middel van hierdie, kan net sterf hier en nou ... bye sien jou ...


?.. <3

2012-03-19 | 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback