Middag,kärlek,bil

Idag har jag varit hemma med Henrik och Emily, träffade min kära och saknade lillebror som var rätt kul. Sen efter att man sa hejdå till puppen, så var man social med Henrik och Emily tills kusinerna Ludvig och linnea kom för att äta en god middag, grabbarna grillade och vi åt grillat och det smakade juvligt!!! Senare for man ut för att träffa Malin, var man med hon ett tag och for förbi ug!! Träffade en massa där prata dock med Tim om kulturnatta så nu ska man dit imorgon med härliga personer jag taggar som fan!!!!!!:] Aja ska snart gå och lägga mig så man vaknar tidigt imorgon hare hej!:)



Aha, när katterna är borta dansar råttorna på bordet :-).

Det såg fint och trevligt ut tycker om att ni tar hand om varandra när vi är borta. Hoppas maten vart lika bra som dukningen. Ha en trevlig helg hjärtat och hälsa hendrik...

2012-05-19 | 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback