STAY STRONG, make them wonder how you're still smiling.

Godmorgon sötnosar! Sitter för stunden i klassrummet min min underbara klass och lyssnar på läraren Cecilia som pratar om ''Barns tankar om döden'' ganska intressant kan jag faktiskt säga att det är. Igår for jag ut på kvällen med mina fina kompisar Malin & Jonathan, Strax där efter träffade vi Marlene som följde med oss på äventyr. Ne men vi satt för det mesta och snackade i nån timma, sen skulle jag fara och träffa Henke i några minuter som skulle vara med Joffla, så satt på jofflas bro och snackade för det mesta skratta och ja massa mer, men det varade bara i en lite stund innan jag skulle bege mig hem. När jag hade pussat och kramat Henke godnatt så gick jag hem och kokade lite nudlar och gjorde rostat och satt mig vid bordet med mina söta systrar Elin och Emily och prata om livet, var en liten trevlig stund faktiskt, men sen blev det tvungen att bli sängen. Smsa lite med Älsklingen innan jag somna, sen så vaknade jag lite nu och då på natten typ vid 3-5-6 tro jag för jag har då skickat sms från dom timmarna eller ja. BRA! Nä men snart är det rast och jag gå gå ut och ta lite luft, kanske träffa nån underbar person eller gå med kickan till cafeterian för jag är sugen på en BOOST, och vet att Kickan också är det... 
Har världens bästa pojkvän<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback