DONT FORGET TO SMILE!

Igår följde bubben med mig hem till Bjurholm, vi träffade först Tim sen fick jag gå in till skolan för att fixa praktikplatsen, så väntar på ett samtal som jag hoppas kommer snart så jag vet om jag fick det eller inte, sen for jag Nicke Bernie Jonas & Tim hem till mig där jag fick duscha medans dom fixade bernies mobil, sen så sminkade jag mig, sen vid halv 7 så for vi till min fin fina moster som fyllde år, firade henne en stund sen for vi hem till mig satt där ett tag med Tim Malin Jonte Emily Nicklas och Bernie och bara snacka om allt mellan himel och jord. Sen så for jag Emily Malin Tim och Nicklas ut med bilen medans Bernie och Jonte tog skotern och åkte iväg. Sen kom Emilys kompis Elin som sen for och hämtade sina söta hundar, å är så kär i dom, så ställde oss på Lbc och prata lite om hundarna och så. Sen for jag Emily & Bernie hem tog lite natt fika sen gick vi och la oss i sängen med Simpsons på skärmen, somnade ganska skönt på min pojkes axel, vi var båda så leds så att vi somna nästan dirrekt, men idag far han hem till där han bor, och jag ska väl hitta på nått busigt ikväll.. ÅÅH taggar verkligen inte praktik v.11 -.-'''' Sen så just nu så blir jag ruskigt sur hur omogen en del kan vara... riktigt omogna tycker bara folk ska ta och ge sig, menmen en del kan väl inte se skillnad på rätt & fel!...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback