I'm gonna love you like i've never been broken.

Okej, kan börja med att nu vart jag duktigt irriterad.. ååh vad jag hatar youtube, man söker en låt som man tycker är bra men då finns det en jvla massa idioter som gör remix så dom låter som om nån har nypit tag om bollarna på någon... NEJNEJ, varför kan ingen typ låta en låt vara orginal för engångs skull, det är inte ens bra över huvud taget. Aja, hitta då låten men är inte säker på att det är en orginal men nästan likt, bara dålig kvalla!!... kan bjuda på den så har ni lite musik att lyssna på medans ni läser. 

(KLICKA PÅ BILDEN ELLER PÅ LÄNKEN HÄR BREDVID SÅ KOMMER NI TILL LÅTEN PÅ >SPOTIFY<)

Igår stannade jag kvar hos Bernie, så spenderade en natt till hemma hos honom. Kickan och Britta var även förbi och det var ju bra för mig för att Bernie var på Jibbingen och jag ville inte vara ensam det är jätte läskigt, så vi kolla omkring på youtube på fula videos och kickan typ hitta en video som går rätt igenom där hon bor så hon vart som en guide xD aja, haha vi la oss ganska tidigt (älskar kommentaren han gav om att vi liknar ett gammalt gift par) men i allafall, klev upp vid 20 över 7 typ sminkade mig, platta håret. sen där vi 8 så väckte jag Bernie för vi skulle vidare till matsalen så att han fick i sig någon frukost. Sen kom jag till den här jäkla lektionen, har kommit igenom en tredje del av denna lektion och redan som jag känner nu så börja jag bli seg, känner mig små sjuk inte, huvudet dunkar ganska hårt, men jag ska kämpa mig igenom dagen tills lunch och har det inte blivit bättre vet jag inte vad jag gör! ber att det ska gå över i alla fall. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback