Tidsfördriv

1. Fullständigt namn? – Maria Linnea Victoria Nyman Norberg
2. Ålder? – 17
3. Var bor du?- Bjurholm
4. Bor tillsammans med? – Mamma Krister & Emily
5. Färg på ditt hus? Blå vitt
6. Hus eller lägenhet? – Hus
7. När är du född? – 1995 22 11
8. Klass? – BF11
9. Vilket år tar du studenten? – 2014
10. Något jobb? – Skola
11. När gick du upp i morse?-  06:30
12. När ska du sova? – När jag känner för det.
13. Duschat idag? – igår, men blir väl efter skolan igen
14. Kramat någon idag? – Japp
15. Pussat någon idag? – Japp
16. Vad har du ätit idag? – Fisk & Potatis
17. Dagens klädsel? – Jeans, Linne & tjocktröja och halsduk
18. Dagens smink? – Fonduation, rouge, ögonbrynspenna och mascara
19. Dagens sötnos? –  Bernie
20. Dagens roligaste? – Kickan, Bernie, Emily & Janely

SOCIALT:
21. Har du många vänner? – Säkert, men det spelar inte en sånn stor roll.

22. Hur många har du kysst? – ingen aning
23. Vem kramade du senast? – Bernard
24. Har du pojk/flickvän? – Japp
25. Vad heter han/hon isf? – Bernard Edström
26. Vem pratade du med i telefon senast? – Kickan
27. Vem fick du senast sms ifrån? – Kickan

FAVORIT:
28. Film? – The notebook, Magic micke, (massa fler)
29. Låt?-  Nothing - The script
30. Mat?- Pasta med korv
31. Dryck?- Cola
32. Färg? – Blå, svart & turkos/grön
33. Stad? – Rom?
34. Land? – Sverige och Irland (aldrig varit där men vill dit)
35. Ämne i skolan? – Psykologi
36. Människa? – Många! (Mamma)

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? – Bernardo!
38. Personen du kysste? – Bernard
39. Gången du spydde? – Ingen aning.
40. Gången du grät? –  Idag på lektionen (inte för att jag var ledsen vet ej vrf)
41. Pizzan du åt? – Vesuvio
42. Gången du var i Göteborg? – innan jag gick ut 9an
43. Gången du va i Stockholm? – nyår antingen 80 eller 09
44. Gången du var full? –  haha oj!
45. Gången du var hög? – Aldrig och kommer aldrig hända.

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? – svart
47. Hund eller katt? – båda
48. hemmakväll med familj eller myskväll med pojk/flickvän? – Båda helst!! Hemmakväll med familjen och pojkvännen är med!
49. Tvspel eller datorspel? – Tvspel
50. Singel eller upptagen? – Upptagen
51. Hångla eller ha sex? – Båda, haha
52. Lunarstorm eller helgon eller playahead? – Playahead då men annars ingen
53. Ragga eller bli uppraggad? – Uppraggad!
54. Big Brother eller Paradise hotel? – Big Brother
55. Blont eller svart hår? – Blont/brunt
56. Blåa ögon eller bruna? – Blåa
57. Choklad eller lakris? – Choklad (båda helst).
58. Göteborg eller stockholm? – Gbg.
59. Högerhänt eller vänsterhänt? – Höger
60. Coca cola eller fanta? – Cola
61. Pizza eller kebab? – Kebab
62. Randigt eller prickigt? – Randigt
63. Älska eller älskas? – Båda såklart
64. Leva eller dö? – Leva tills jag dör!

ANTAL:
65. Personer du älskar? – Mina nära och kära!
66. Personer du hatar? – Ingen, men det finns väl någon jag stör mig på.
67. Gånger du varit full? – räknar inte
68. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? – 2
69. Glassar du ätit på en dag? – Typ 4-5
70. Festivaler som varit bra detta året? –ingen än
72. Gånger du varit hög? – Aldrig, usch…
73. Personer som du saknar du nu? – Vet faktiskt inte Jessica Bäckman :]
74. Gånger ditt hjärta brustit? – 2

VEM:
75. Vill du kyssa nu? – Bernardo eller Ryan gossling (srry babe)
76. Ska du träffa imorgon? – Familjen
77. Sjöng du senast för? – Familjen igår!
78. Hade du senast en msn-konversation med? – Emil Burström tro jag xD.
79. Spelade du tvspel med senast? – Dainton & Nicklas
80. Vill ta med på resa nu? – Kickan & Familjen
81. Vill du kasta en sten i huvudet på? – (No comment)
82. Förtjänar att dö? – ingen förtjänar att dö...
83. Är söt? – Jag!
84. Vill du sova jämsides med i natt? – Blir å sova SOLO i natt!

VAD:
85. Gör dig glad? – Vet ej typ det mesta.
86. Gör dig ledsen? – Ganska mycket, är för känslig
87. Vill du helst göra nu? – Fara hem och ba tänka.
88. Önskar du att du slapp göra? – slippa fara på den dumma praktiken
89. Vill du ha nu? – dricka
90. Önskar du dig precis nu?- mitt studiebidrag
91. Längtar du till? – Tills jag får körkortet, tar studenten skaffar hund/katt/råtta
92. Tycker du om dina betyg? – Funkar
93. Ångrar du i ditt liv? – lite men ändå inte, skulle inte vara den jag är annars..
94. Är det bästa som hänt dig? – Träffa kickan, Bernard & jessica B (min å malins vänskap)! (lärt känna så underbara personer)
95. Hur mycket är klockan? – 12.56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback