Old friend why are u so shy..

Tjenaretjenare.. sitter i klassrummet och lyssnar på 2 jubelidioter som snackar om allt.. och nu börjar en av dom att slå på datorn, duktig kille alltså. Idag blir det nog att vara hemma hela dagen och bara ta det lugnt, kanske plugga lite, läsa lite ur boken jag har börjat läsa.. ja iaf göra nått vettigt, eller så lägger jag mig och bara vilar och är för mig själv som jag älskar att vara.. kanske ta sig en liten promenad eller nått a jag vet inte, ska inte planera nått det blir alltid annorlunda. har börjat inse vilken skit skola jag går på, schemat börja bli drygare med flera lektioner efter varandra, slutar dock otroligt tidigt på fredagar så klaga ska jag då inte göra. Kommer nog se att allt är värt i slutet av mitt liv eller nått jag vet inte.. hah så konstigt jag skriver fattar typ inte ens hälften.. Aja blir väl caféterian med kickan tro jag. Sen taggar man nådigt till helgen, Amandra kanske kommer och sen så ska vi fira matte som har fyllt 20 år, så det kommer bli amazing :) aja ska spela någe världelöst spel och lyssna på musik så hare!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback