Flarken

Sitter ute i Flarken just nu hos min fina pojke, medans han damsugar så tar jag mig tiden att skriva ett litet inlägg, igår var vi bara hemma och Bernards kompis ante kom förbi, idag blire bara att vara hemma var egentligen tänkt att fara ut å grilla med skotern men det snöa så mycket, kanske bli badning i kväll eller nått sånt, aja ska nog försöka fixa till mig en handuk nu så jag snart kan hoppa in i duschen. Om jag ska vara ärlig så är det lite små roligt att komma bort från Bjurholm ett tag, sen att spendera lite tid med min pojke som jag inte kommer träffa på ett tag tro jag efter imorgon, är ju lov sen har jag praktik i 5 veckor så det blir ju lite små jobbigt, men han får komma ner sen så är det inte så värst länge :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback